29 Nisan 2016 Cuma

NOTE - TERRACOTTA ALLIK (04.SUGAR SENSE)


   Merhaba arkadaşlar,ilk yazımda sizlere en çok sevdiğim allıklardan birini anlatmak istiyorum; Note-Terracotta allık.Bu ürünle ilk defa 2015 kışında tanıştım ve o zamandan beri favori allıklarım arasında.Bu ürün paraben içermiyor ve içeriğinde macadamia yağı olduğu için ciltteki yağ nem dengesini koruyormuş,belki de çok hafif,yumuşak bir yapısı olmasının sebebi budur.(böyle bir yağ olduğunu ilk defa bu ürünle öğrendim :)).
















 



Ürünün kabından bahsetmek gerekirse,içinde aynasıyla beraber siyah sade bir kabı var ama ben böyle ürünlerin o küçük aynalarını zaten çok fazla kullanabilenlerden değilim o yüzden bu benim için bir artı değil maalesef :) Ürünün gramajı 10 gram ve 4 rengi var.Ben 04 numarasını (sugar sense) kullanıyorum.Esmer tenli olduğum için en çok bunun tenimde duruşunu beğeniyorum ve bronzer allık olarak kullanıyorum.İçinde sim taneleri var gibi gözüksede sürüldüğünde çok hoş bir ışıltı,canlılık veriyor ki ben normalde simli ürünleri pek sevmem.



  Kalıcılığı gayet iyi,karma bir cildim olmasına rağmen 5-6 saat yanağımda kalıyor.Cildimde herhangi bir alerji yada sivilcelenme yapmadı zaten her cilt tipine uygun olduğu yazıyor.Kokusunda rahatsız edici hiç bir şey yok,pudra gibi güzel kokuyor.Fiyatı 39 TL ama indirimi yakalayabilirseniz yarı fiyatına alabiliyorsunuz.Ben şimdiye kadar Note ürünlerini hep Boynerden alıyordum ama İstinyeparktaki Boynere sorduğumda Note standının kaldırıldığını söylediler buradan duyurulur ama bütün avm dekiler için de geçerli mi henüz bilmiyorum.


  Umarım ilk ürün inceleme yazımı beğenmişsinizdir.Eğer özellikle başka bir ürün için yorum yazmamı isterseniz yada sizde favori bronzer allığınızı paylaşmak isterseniz yorum bırakabilirsiniz.
                     
                              :)
                           Sevgiler
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder