10 Mayıs 2016 Salı

LOREAL ELSEVE~ MUCİZEVİ YAĞ

  Herkese Merhaba!
  Bu yazımda sizlere Elseve Mucizevi Yağ/Saç Güzelleştirici Krem'i anlatacağım. Yaz gelmeden saçım için şimdiden önlem alayım dedim ve saç besleyici yağ arayışına girdim. Şimdiye kadar daha çok argan yağı kullanıyordum ama farklı bir şey denemek istedim, Ayrıca yazında kullanmak istediğim için daha besleyici ve ısıdan koruyucu bir ürün ararken bu kremle karşılaştım. Aslında ilk ilgimi çeken üstündeki ''6 değerli çiçek özü yağı'' yazısı oldu. Sonra iyice inceleyip denemeye karar verdim.




                  
  Bu saç kreminin içeriği altı farklı çiçek özünden oluşuyor. Islak saça da kuru saça da uygulanabiliyor ve hiç bir şekilde saçı ağırlaştırmıyor. Bendeki her saç tipine uygun  olan ama kuru saçlar için olanı da satılıyor.saçı besleme,yumuşatma, koruma ve parlaklık verme vaatlerini yerine getiriyor. Kolay şekillendirmeye yardımcı oluyor.


  Uygulanışına gelirsek;
Daha önce söylediğim gibi hem ıslak hem kuru saça uygulanabiliyor. Islak saçın tamamına uygulanırsa saçı yoğun şekilde besliyor. Kurutmadan önce,saç boy ve uçlarına uygulanırsa saçı 230 dereceye kadar ısıdan koruyor. Kuruttuktan sonra son dokunuş olarak saçın boy ve uçlarına uygulanırsa,saça parlaklık ve yumuşaklık veriyor.


  Ben genelde saçımı kurutmadan önce ısıdan koruması amacıyla , kuruttuktan sonra da yumuşaklık ve parlaklık vermesi amacıyla sürüyorum ve gerçekten saçım daha sağlıklı gözüküyor. Tüpün üzerinde fındık büyüklüğünde uygulanmalıdır yazıyor ama bu saçın uzunluğuna göre değişebilen bir şey mesela benim saçıma bir fındık büyüklüğü yetmiyor biraz daha fazla kullanmam gerekiyor :). Benim saçımın elektriklenmesini çok fazla önlemedi ama çok güzel bir yumuşaklık ve parlaklık verdi. Zaten saçımı düzleştirmeyi seven biri olduğum için, ısıdan koruyucu oluşu benim için çok büyük artı.

Kremin yapısı ve rengi

 Kremin rengi açık sarı , kokusu çok güzel , yapısı ince. 150mllik tüplerde saç ürünü satan her yerde (watsons,gratis ve çoğu markette)  bulabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam ben macrocenter dan 15 tl ye almıştım. Eğer saçımı beslesin, yumuşatsın, parlatsın birde ısıdan korusun daha ne isterim diyenlerdenseniz bu üründen çok büyük olasılıkla memnun kalacaksınızdır.
Sizde favori saç ürününüzü paylaşmak isterseniz yorum bırakabilirsiniz.
                                                                  Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil