4 Mayıs 2016 Çarşamba

PURE BEAUTY~ BB CREAM

Merhaba!
  Bugün sizlere en  çok sevdiğim BB kremlerden birini anlatacağım; Pure Beauty BB Cream. Kendisiyle tanışmamız şöyle oldu, ablama cildinin çok güzel göründüğü bir gün yüzünü neyle yıkadığını sordum, oda bu bb kremi kullandığını söyledi tabi denedikten sonra anında gidip bende bir tane aldım :).

  Ürünün genel özellikleri şöyle;

Uygulandığında çok doğal duruyor,renk eşitsizliklerini gideriyor ve kesinlikle maske hissi yaratmıyor. Cilt sağlıklı bir görünüme kavuşuyor. Bir bb kreme göre kapatıcılığı gayet güzel  ama çok koyu renk lekeleri tamamen görülmez hale getirebileceğini düşünmüyorum(onun için ekstra bir kapatıcı kullanılması daha iyi olacaktır). Bir bb kremin yapması gereken her şeyi fazlasıyla yapıyor.



  Ürünün tek rengi var. Ben acaba rengi benim esmer tenime açık mı kalır diye önce ablamınkini denedim ilk sürdüğümde açık kaldı bir 20-25 dk sonra aynaya baktığımda tamamen cildimin rengini aldığını gördüm sonradan öğrendim ki zaten bu bb kremin özelliği buymuş. Cilt tonunu eşitleyip, cilt rengine uyum sağlıyormuş.Yine de bana açık kaldı derseniz, üstüne ten renginize uygun bir pudra uygulayıp rengi kendinize uydurabilirsiniz ama gerek kalacağını pek sanmıyorum.


Kremin Rengi Ve Yoğunluğu
Kremin Rengi Ve Yapısı
Uyguladıktan Hemen Sonra
       
Uyguladıktan 20 dk Sonra

  Benim yağlıya dönük karma cildimde 4 saate kadar yağlanma yapmadı ama uzun süre kullanacaksanız 3-4 saatte bir transparan bir pudra ile üstünden geçmenizde fayda var, tabi bu durum kuru ciltler için geçerli değil çünkü onların ek olarak pudra kullanmalarını gerektirmeyecek bir ürün. Uygulanış şekline gelirsek; Ürünün üzerinde de yazdığı gibi, en iyi sonuç az miktarda alınıp, masaj yapılarak cilde uygulandığında alınıyor. Düzenli kullanıldığında, gözenekleri küçültmeyi, cildi canlandırmayı ve nemlendirmeyi vaat ediyor.

  Benim cildimde hiç bir şekilde sivilcelenme ya da alerjik reaksiyon yapmadı. Zaten tüpün üzerinde dermatolojik olarak test edildiği yazıyor. Ürün 42 SPF içeriyor, bu da çok yüksek faktörlü güneş koruması demek, o yüzden ürünün altına güneşten koruyucu bir ürün kullanmaya gerek duyulmuyor.


  Kore yapımı bu ürün, 30 ml lik pembe bir tüp içerisinde, Watsons mağazalarında satılıyor ve fiyatı yanılmıyorsam 25 tl. Ben fondöten kullanmayı sevmem ama cilt kusurlarımı kapamak istiyorum diyorsanız bu ürün çok güzel bir seçenek bence kesinlikle denemelisiniz :).



Ürünle ilgili bütün bilgileri vermeye çalıştım. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere! 

                                                              :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder